Un lloc que no existeix, on van a parar històries i records i es guarden en rigorós desordre.
"Siempre imaginé que el Paraíso sería algún tipo de biblioteca" (Jorge Luis Borges)



20 de des. 2011

La filla del mar

ÀGATA: …I després no sé com va ser que em vaig trobar balancejant-me en 
l’aigua tranquil∙la ja, i sense por, i al mirar pel damunt meu, en lloc
dels ulls de la mare, vaig veure ulls i més ulls que em van semblar que 
amorosos me miraven com si fossin totes les mares del món, que 
devien ésser les estrelles. I em vaig creure que em trobava sobre una
falda que mai s’acabava com si totes les mares s’haguessin ajuntat per
fer-ne una de falda per a mi que cap ne tenia.

(Àngel Guimerà, La filla del mar. Escena X. Acte primer.)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Digui, digui.