Un lloc que no existeix, on van a parar històries i records i es guarden en rigorós desordre.
"Siempre imaginé que el Paraíso sería algún tipo de biblioteca" (Jorge Luis Borges)



7 de nov. 2012

november rain


Avui que ja és novembre ens posem durs i nostàlgics a la vegada. Des de l'any 1991 arriba aquesta llarguíssima i èpica balada dels Guns'n'Roses, amb la qual algú va aprendre que res dura per sempre, i que la pluja de novembre és bona pels rovellons però desaconsellada per a la celebració de casaments a l'aire lliure.

I mira que havia vist aquest vídeo un centenar de cops, però no m'havia adonat que l'Axl Rose té una talla romànica (un crucificat d'un Descendiment, potser?) a sobre la seva tauleta de nit*.

Els solos -i els pelos- de l'Slash són eterns.

*Això de la talla romànica es pot comprovar al principi i final, quan el manso s'intenta adormir i es desperta de cop.

2 comentaris:

  1. Un dia vaig penjar un tema de Guns'n'Roses en una pàgina de cançons "de ayer y hoy" i per poc sóc jo la que acabo crucificada! Em van dir que el tal Axl no s'ho mereixia: que és racista, masclista i no sé quantes coses més.

    Potser és cert, però Sweet Child of Mine és part de la meva educació musico-sentimental. Què hi farem!

    ResponElimina
  2. És el gran i etern debat entre el valor de l'obra i la consideració de l'artista. Des de Wagner i el seu conegut antisemitisme que estem així.

    En la meva etapa G'n'R en la meva educació musico-sentimental jo sempre vaig ser més d'Slash.

    ResponElimina

Digui, digui.